Zeiss C Biogon 35mm f2.8 澳門小廣角
2019年05月12日 Kodak proimage 100, Leica M6, ZM c biogon 35mm f2.8 ⁄ 共 807字 暂无评论 ⁄ 被围观 8,023 views+

Zeiss 在ZM 35mm 這個焦段都好用心,又出distagon的35mm f1.4,同時都推出biogon 35mm f2,全新設計,又復刻classic biogon設計的c biogon 35mm f2.8,結合傳統的小巧造型及光學設計,配上全新的玻璃和T*。威力令人期待,所以見二手平就入手一枚來玩玩。

 

要享受傳統的biogon設計,當然要用菲林機,配上leica m6,kodak proimage100去澳門試玩一下biogon街拍。

復刻設計加入了一塊special glass with anomalous partial dispersion,唔知係咪真係有咁強表現。七片五組的biogon,最簡單光學極致成像。

澳門掃街,自然係要行大馬路,仲見到咁純粹在地下賣打火機,真係清泉。

澳門學生妹的校服都幾強中土味道。

話明掃街,自然都係捉拍,biogon的標準味,零變型,十分sharp實,反差zeiss風,四角失光。

支c biogon都ok,不過不失,沒驚喜,好標準。

其實一機一鏡,用35mm捉拍都ok,最少依支鏡真係小巧。

這種結構的舊樓,廣州都拆得七七八八。

沒有生活味的社區,多高級的小區,住滿的都是寂寞。

幾佩服還堅持用這款窗,雖不漆紅油,但還是令人回想起當年情

c biogon 35mm近攝散景味。f2.8,係咁上下。

今時今日,這條花街變得蕭條,看來都是被人收購重建的前奏。

零變型試片。

又一野很sharp的近攝捉拍,zeiss lense都是拍白人優質。

天陰陰,拍幾張澳門例景,看看建築。

盡力爆散景。

如果可以申遺,澳門綿羊仔應該係澳門文化遺產。

香港是車滿為患,澳門則羊群當道。

沒太陽,100度負片捉拍都好有難度,快門速太慢。

想捕捉下一些動作,不太容易。

去澳門街拍還是舊區開心,去那些什麼東方拉斯維加斯,悶好多。

 

又去拍拍幾張澳門例景,沒空等夜景。

c biogon用在菲林真好,中心sharp到邊,數碼完全另一回事。

可惜zm系列不進行數碼化。