現在位置: 首頁 > 攝影世界 > 菲林 > Kodak film > Kodak gold 400 > 正文
Leica M3 x 眼鏡八妹 街拍
2017年09月25日 Kodak gold 400, Leica M 35mm f2 8 element goggle, Leica M3 Double Stroke ⁄ 共 512字 暂无评论 ⁄ 被围观 6,609 views+

Leica m3 雙撥,加上眼鏡版的八枚玉,用過期的kodak gold 400菲林,今回仲唔復古味十足?

 

究竟眼鏡八妹有幾好,裝上m3都嘔心,不過就有一班人喜歡,但個人就認為有點少女著圍裙,唔係咁好睇嘍。

有睇開電影的,就會見到,呵呵,美女都係用眼鏡版鏡同埋配leica M3的啊.....

一開場,當然要先迎接一下leica 聖光。

直打和側逆光的眩光效果,喜歡的話,也可能只有leica才做到。會不會有人搞過鏡片呢? 唉,leica的野,水深得很丫。

今次沒用遮光罩,都是捉拍,有iso 400加上八妹的細光圈,中焦沒難度。

很多人都說,要在大光差的環境才吃得出leica味道。

kodak gold 400菲林,用在leica上是真的有點不同。不過負片的野。哈

雖說很講沖晒店的功力,但菲林的色彩分佈,同寛容過渡,也很舒服就是。尤其爆光位。

在這個末法時代,過去已成過去,還有多少人記得。

全開光圈下,leica 35mm f2,四角的霧,特別有氣氛。

leica 的捉拍玩法,f2真是剛剛好,中焦率極高。

八妹的散景,老味得來,也算叫舒服。

很多人開車都愛停黃格,終於有次咖啡仔做野了。

難怪女記者去骷髏島都要帶上leica m3和眼鏡鏡,拍起來,就是方便丫....嘿